Kampungchat.com di hack?

pukul 1.09 pm.. aku ditegur oleh Freaky dari Ym,
Then dia suh aku buka kc. Jadi aku tanyalah dia.. Kenape?
Ada Awek ke nak dikongsikan? Dia jwb.. Ko bukak jek la..
Tanpa tanya apa2 lagi.. aku pon teruslah bukak..

Setelah aku buka web kc tersebut.. seram sejuk aku dibuatnya.
Dengan gamba mata tertutup ala2 gothic..
Keluar pula sound effect yg seram cam si!
Meremang bulu roma aku.

Di situ tertera perkataan "Where the security?" Owner By god Father.
Ceh.. cam ampesh jek ayat..
Bertahun lamanya aku chat di situ. tak pernah alami kejadian seperti itu.
And Aku harap kc akan pulih semula.
Cuma aku harap dari kalian, jgnla nak salahkan mode or
org2 atas disebabkan kjadian ini.
Wassalam.

4 comments:

NurAura said...

hahahahaha K pengecot! wkakakakakaaka

Amirah Fathiyah said...

haha kne hack
"where's the security dude ;)"

z.a.r.a said...

perghh kc kna hack ek?

wahh sape yg buat tu mmg salute aa die~ hahaha~

SaYraH WonDerLanD said...

wow wow ...betul2..selama sarah chat dekat kc tu almost 5 thn xpenah lg kc kene hack..ni first time sarah tgk ..O_O seram gileee ..tp K kan lelaki,..xkan la tak0ot kot?